storabloggaren

Alla inlägg den 10 augusti 2013

Av Nito Carlsson - 10 augusti 2013 14:17

Igår va det en dag jag aldrig kommer att glömma. Jag fick träffa världens bästa. Det va första gången jag fick träffa henne. Vi träffades typ vid ett på tågstationen i Katrineholm och va värd en kram efter 15 mil för att få träffa mig. Så gulligt av henne att vilja träffa mig :D hon är verkligen världens bästa :*
När hon va påväg till mig så fick jag nyheten att en liten kille hade kommit till i hagen hos mina hästar. Så satt ute och grät av lycka. Va både lycklig för att hon skulle träffa mig och för att det kommit ett föl :D. Och när hon och hennes mamma kom till tågstationen satt jag som en stor isklump haaha. Frös massor. Men sen så visade jag vägen hem till mig och vi pratade och skratta och en massa annat. Vi hade så kul. Jag har aldrig i mitt liv varit sådär glad som jag va igår. Hon gör mig både lycklig och glad på samma gång. Hon får mig att vilja leva livet. Tack att jag fick världens bästa dag med dej gumman det måste vi göra om :D kanske kommer till dig någon dag då jag kan :*<3<3<3

Fölet :*



Jag längtar efter att få träffa dej igen. Hihi. Har bilder på henne men vill inte lägga ut några så tar denna :*<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en sprallig tjej som orkar massor. Jag börjar i 9an efter sommarlovet. Jag tänkte blogga om min vardag och om massor med mera. Jag är 14 år. Jag älskar hästar. Hoppas ni kommer tycka om min blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards